Jag är nog ganska vuxen...

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 18.6


Din ålder borde vara 34.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.
 
Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Är du fortfarande singel så oroa dig inte, gå ut på krogen och försök hitta någon.
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.
  • Är du inte redan sambo är det kanske dags att börja fundera på det iallafall.

Kommentarer:

Jag har redan köpt bil, tre gånger.

Jag har köpt bostadsrätt, det räcker än så länge.

Ja, jag ska åka till Kina - i höst.

Vinprovning? Vi brukar prova några flaskor per helg faktiskt.

Japp, Gevalia Miléa eller Löfbergs Lila är gourmetkaffe så det förslår!

Jodå, jag har faktiskt funderat på det, men inte sambo, jag flyttar ihop när jag är gift. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Sofia!
Länge sedan sist.
Jag tittade in här och blev så nyfiken på mina vuxenpoäng så jag gjorde snabbt testet nu. Puh resultatet var förvånande och inget att skryta om. Pinsamt. Vill inte delge mitt resultat här men för att citera sidan så borde jag tagga ner lite och så är jag lite för mogen för min ålder.....
Kanske dags att prova på partylivet i Göteborg i helgen!?

2007-05-11 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback