Lite för mycket vin

Återigen en lördag med för mycket vin. Att man aldrig lär sig. Hela dagen idag har varit en bakfylledag. Så vill jag inte ha det! Vi skulle gå ut igår, men bestämde oss för att skippa det så att vi skulle vara pigga idag. Vad bra det gick. Jag gick hem vid ettiden för då ansåg jag att orden jag försökte säga inte kom ut som jag hade tänkt. Känner mig ganska patetisk. Men men, vi hade trevligt i alla fall.

Gårdagen var i alla fall lite produktiv. Jag röjde klädkammaren och har packat ner en del kläder som jag inte kan ha för tillfället. Jag har rensat ur lite också, som ska kastas. Fortfarande så står lite skit i hallen som ska gås igenom. Jag hade tänkt göra det idag, för jag hann inte med det igår. Men idag så har jag ju inte gjort någonting. Jag hade tvättstugan igår också, och har lagt alla kläder på plats i klädkammaren. De senaste månaderna så har jag bara ställt in tvättkassen med de vikta kläderna på golvet i klädkammaren. Jag har inte tagit mig in längre än så.

Nästa helg är jobbhelg, men jag jobbar bara på söndag. Det innebär att jag är ledig fredag och lördag. Då ska det inte bli någon alkohol. Då ska jag vara produktiv.

Saknar A så att jag kan gå i bitar. Vill kramas...


Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Åhhh... jag vill oxå dricka vin i gott sällskap!!! *längtar*

Kram,

2007-05-07 @ 10:25:19
Postat av: Micke

Jag också bara söndag...vänta..skrev det där och tänker nu att jisses vilken meningsuppbyggnad.
Well well...är väl bara trött...eller har jag också druckit för mkt vin??? Nääää..bara trött :)

2007-05-09 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback