Tre val...

Ligga kvar i sängen

Laga mat

Gå ut och gå

Jag är sjukt trött idag! Kanske beror det på att jag har varit hemma med huvudvärk/magont i två dagar, eller kanske så beror det på att jag var på massage idag. Hur som helst. Jag skulle kunna somna, och förmodligen sova till imorgonbitti.

Jag är lite sugen på stuvade makaroner och funderar på att laga det. Dels för att äta ikväll, dels för att ha matlåda med mig till imorgon. Frågan är bara om jag har några makaroner att stuva, och om jag har tillräckligt med mjölk för att stuva dem i.

Så, om jag inte har några makaroner, eller mjölk, så skulle jag kunna promenera till ICA. Det blir varken 39 eller 55 minuterssslingan, men det blir i alla fall en liten promenad. Kanske 10 minuter per tur, plus en stund inne på ICA. Jag får inte ihop en halvtimme så att jag kan strecka på jobbet, men det skulle kunna lösas genom att gå en liten omväg till affären, handla snabbt som attan och knata snabbt tillbaka igen. Det skulle kunna gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback