Trött

I morse kände jag mig febrig, tillsammans med den äckliga huvudvärken. Det kändes som att jag inte kunde sova, så jag såg lite på tv (men vad såg jag? ingen aning...) och tog sen upp datorn och upptäckte att det var för jobbigt att försöka läsa det som stod/skrevs.

Sen somnade jag i alla fall, och vaknade till "Våra bästa år". Jag somnade vid åttatiden, och trodde att jag vaknade runt tio... reprisen av Våra bästa år... Men, klockan var 13:10. Hjälp! Jag har sovit massor. Febrigheten sitter fortfarande i, liksom tungheten i skallen. Den bankar i alla fall inte lika hårt som tidigare, så jag har hopp.

Imorgon SKA jag vara pigg. Ruttnar på det här. :(

Dags för frukost... eller lunch direkt kanske? Har ju tacos kvar från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback